Матеріали інтернет-конференції - 2013

Новітня журналістика, аби привернути до себе увагу, використовує цілий спектр рекламних методів, часом і не надто етичних, подекуди – взагалі заборонених.  Проте такі «жертви» завжди вартісні, адже аудиторія, яку вдасться «приручити» за допомогою сенсаційності до певного медіа, забезпечить чималий прибуток,  а це найголовніше у всіх ЗМК. Саме тому роботодавці, підбираючи працівника на вакансію журналіста у свій таблоїд (у серйозному виданні більшу увагу приділяють аналітичним матеріалам, хоча і в таких газетах часто не гребують «інтелектуальними збоченнями» та іронією), акцентують увагу на його вміння писати оперативні повідомлення сенсаційного змісту.

Детальніше...