99 питань та відповідей про наукову роботу студентів-культурологів
Острог, 2014

Детальніше...



ostrog


Диплом переможця в конкурсі ПРООН на створення кафедри гендерних досліджень

13-14 березня 2019 року у Національному університеті «Острозька академія» відбулася VIІ Всеукраїнська наукова конференція «Студентські культурологічні читання». Цьогоріч до спільноти студентів долучилися й аспіранти переважна більшість яких була із Луцька та Києва. Свої сили вирішила випробувати у заході і студентка 1 курсу Зубар Аліна цікаво представляючи учасникам свої погляди та вміння працювати з філософськими текстами.

Детальніше...

Монографія присвячена дослідженню однієї з нагальних та знакових проблем сучасних антропології та філософії – релігійній комунікації. Чи може масова культура впливати та змінювати усталені та випробувані часом способи релігійної комунікації? Як різні релігії та церкви реагують на виклики інформаційного суспільства? Чому сучасний вірянин є носієм усіх рис масової культури та діє як споживач навіть у релігійному спілкуванні? Що таке медіа- релігійність? Аналіз цих та інших питань дає змогу зрозуміти, як трансформується людина та її погляди під впливом масмедіа, інформаційного суспільства та масової культури. Масова релігійна комунікація висвітлюється через діяльність преси, радіо, телебачення, Інтернету та нових медіа, таких як соціальні мережі.

Читайте у форматі PDF

  • Алла Мисько

    Іміграційний Центр Центральної Альберти, викладач англійської мови для новоприбулих імігрантів та біженців

    Рік випуску: 2001

    Я вибрала культурологію тому, що мене привабило слово «культура». Я завжди вважала себе творчою особистістю, любила співати і танцювати. Не знаючи нічого конкретного про культурологію в той час, я вирішила спробувати і, таким чином, продовжувати робити те, що мені подобалося найбільше. В результаті, я змогла приймати активну участь в громадському житті університету, а знання, які мені передали викладачі факультету зараз стають постійно у пригоді.



Відео про культурологію в НаУОА, створене студентами під час вивчення курсу "Семіотика екранного мистецтва"