99 питань та відповідей про наукову роботу студентів-культурологів
Острог, 2014

Детальніше...



ostrog


Диплом переможця в конкурсі ПРООН на створення кафедри гендерних досліджень

У статті розкриваються особливості використання в масовій релігійній комунікації нових медіа (соціальних мереж, блогів, суспільного Інтернет-телебачення). Аналізується відповідність діяльності нових медіа ритуальній моделі масової комунікації. Методологічною основою дослідження є ритуальна модель комунікації розроблена Джеймсом Кері. У ній комунікативний зв’язок пов’язаний з такими поняттями, як «обмін», «участь», «асоціація», «спілкування» та «володіння спільною вірою». Ця комунікація спрямована не на розширення повідомлень у просторі, а на підтримку суспільства в часі; не на акт передачі інформації, а на презентацію спільних вірувань. Релігійна комунікація у нових медіа орієнтована на створення спільного світогляду, можливість приватної та групової релігійної комунікації, публічну демонстрацію релігійних переконань. Вона набуває діалогічно-масового характеру.

Завантажити

  • Ірина Малайко

    “Kraft Foods Ukraine” – “KFU”, administrative assistant

    Рік випуску: 2007

    «Культурологія – це “background” до знання будь-якої галузі. Навчання на культурології в “ОА” подарувало мені - міцний фундамент, на якому цікаво, творчо, адаптативно, – можна збудувати професійне життя, суспільно адаптуватися будь-де (“своє” – “чуже”, але чуже сприймайте у категорії, як “інше”, пізнання, повага, завжди пам`ятаю цю лекцію:), збудувати міцне сімейне щастя і знайти себе. Дякую Усім за прекрасні моменти!»



Відео про культурологію в НаУОА, створене студентами під час вивчення курсу "Семіотика екранного мистецтва"