Фонд Пограниччя (Сейни, Польща) спільно з Білоруським колегіумом (Мінськ), Інститутом культурних досліджень Державного університету Іллі (Тбілісі, Грузія), Кавказьким фондом (Тбілісі) і Центром розвитку «Демократія через культуру» (Київ, Україна) оголошують конкурс заявок. 

Головна мета конкурсу – відібрати  учасників Першої літньої школи діалогу, що відбудеться 4-10 липня 2012 року в м. Сейни та Красногруда (Польща)

Країни, що можуть брати участь: Білорусь, Грузія, Україна, Польща.

Учасниками можуть бути: адміністратори культури; культурні аніматори; менеджери організацій культури; керівники та представники недержавних організацій культури, що мають досвід менеджменту; журналісти (інформаційні менеджери) в галузі культури; митці, зацікавлені в розвитку проектів; дослідники сфери культури.

Літня школа діалогу, Красногруда, Польща,  4-10 липня 2012 року

«Літня школа діалогу» є унікальною школою на європейських теренах, що навчає лідерів інтеграційної діяльності в багатокультурних громадах, які здобувають тут як теоретичні знання, так і практичні навички з організації діалогу між різними соціальними групами, релігіями та народами. «Літня школа діалогу» - це сучасна майстерня філософії діалогу, пов’язана з розвитком і популяризацією вміння «наводити мости». Школа прагне виробити свою власну методику засвоєння «міжкультурних знань» і формулювання нового бачення у сфері міжкультурного діалогу.
Головною метою «Літньої школи діалогу» є навчання аніматорів діалогу в країнах Кавказу і Середньої Азії, Білорусі, Грузії, України та Польщі, підтримка довготривалих мистецьких і освітніх проектів у багатокультурних громадах, допомога у створенні центрів міжкультурної діяльності та співробітництва для розвитку міжрегіональної мережі партнерства в міжкультурному діалозі в Білорусі, Грузії, Україні та Польщі.

Форми діяльності – Навчально-практичні семінари (воркшопи)

Завданням семінарів є ознайомлення учасників з існуючою практикою і методами міжкультурної діяльності та забезпечення відповідними інструментами для такої діяльності. Крім базових знань у цій галузі, семінари навчатимуть також менеджменту організації: створення організації чи команди, підготовка складних проектів, фандрейзинг, стратегічне і довгострокове планування.
Проводитимуть семінари міжнародні експерти та фахівці з відповідної країни.
Навчальна програма зосереджуватиметься на трьох основних темах:

-  майстерня аніматора: форми і методи міжкультурної практики; місцеві фактори; кращі практики; можливі пастки та невдачі; куратор майстерні Крис Болдвін (Chris Baldwin)
Крис Болдвін виступає як режисер і драматург у багатьох європейських театрах. Він зажив міжнародної слави як викладач театральної майстерності й постійно читає лекції в Роуз Бруфорд коледж (запрошений професор), Центральній школі декламаторського і театрального мистецтва (Лондон) і Королівській театральній академії (Мадрид). Автор багатьох книжок англійською та іспанською мовами, до недавнього часу головний консультант Фонду «Нова культура» (Болгарія) і банку La Caixa (Барселона). Сьогодні він керує власним колективом і продовжує свою режисерську і драматургічну діяльність.

- майстерня пограниччя: знання про багатокультурну спадщину регіону та її історичний контекст; джерела конфліктів і традицій толерантності; розгляд інших традицій Сходу і Заходу; куратор майстерні Кшиштоф Чижевський (Krzysztof Czyżewski).
Практик ідей. Поет, есеїст. Культурний аніматор. Видавець. Мандрівник.
Один із засновників і від 1990 року президент Фонду «Пограниччя», директор Центру «Пограниччя культур, мистецтв, народів». Президент європейської мережі літературних центрів Європи – HALMA. Художній керівник підготовки заявки м. Люблін на звання Культурної столиці Європи. Ініціатор і президент Ради Конгресу культури Східного партнерства. Автор книжок «Шлях пограниччя», «Лінія повернення» і «Підручника з діалогу. Довіра та ідентичність».

- майстерня лідерів: створення і менеджмент організації; мережа партнерських зв’язків; фінансування; місцеві та міжнародні стратегії; організація місцевості; куратор майстерні Жан-П’єр Деру (Jean Pierre Deru).
Фахівець у галузі культурного менеджменту і розвитку мереж. Протягом двадцяти років консультує працівників третього сектора, спираючись на власний досвід роботи в мережах. Юрист за освітою, закінчив Католицький університет у Лувені (Бельгія), в якому зараз викладає на факультеті економіки і суспільних наук.  Директор Асоціації  Marcel Hicter, яка проводить програму «Європейський диплом у галузі менеджменту в культурній галузі» за підтримки Ради Європи, ЄС і ЮНЕСКО. Засновник  мереж ENCATC (Європейська мережа навчальних центрів управління культурою) та ORACLE (Європейська мережа регіональних менеджерів культури), співавтор кількох книжок.



Важлива інформація:

З метою взяти участь у конкурсі відбору заявник має подати такі документи:



1. Реєстраційна форма (Додаток 1)

2.    Мотиваційний лист (Додаток 2: Керівництво написання мотиваційного листа)

Останній термін подання заявки: 9 квітня 2012 р.

Заявки слід надсилати електронною поштою на такі адреси:
A) учасникам із Білорусі: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
B) учасникам із Грузії: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
C) учасникам з України: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
D) учасникам із Польщі: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Оцінка заявок: Після завершення терміну заявки будуть розглянути місцевими експертами (не менше трьох фахівців).

Результати будуть повідомлено електронною поштою після 15 квітня 2012.

Детальніше на сайті http://model21.in.ua/uk/news/164-2012-03-22-10-09-34