ФАКУЛЬТЕТ СУСПІЛЬНИХ НАУК І МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі Третьої всеукраїнської наукової конференції «Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук». Конференція присвячена проблемам розвитку соціально-гуманітарних наук в Україні, та їх інтеграції у світовий науковий простір. Для участі в роботі конференції запрошуються студенти, аспіранти, викладачі, науковці.

Конференція відбудеться 20 ГРУДНЯ 2013 р. в Палаці студентів ДНУ імені Олеся Гончара  (м. Дніпропетровськ, пл. Т.Г. Шевченка, 1 (парк ім. Т.Г. Шевченка), Палац студентів ДНУ). Проїзд від залізничного та автовокзалу трамваєм №1 до зупинки «Парк Т. Г. Шевченка».

Початок роботи конференції о 10.00. Реєстрація – 9.00 – 10.00.

Основні напрямки роботи конференції:
1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
2. Теорія і методика навчання і виховання.
3. Історія педагогіки та освіти.
4. Історичний досвід України: держава, економіка, люди.
5. Процеси і тренди світової історії.
6. Філософія та культурологія.
7. Зовнішня політика України та міжнародні відносини.
8. Політичні науки в Україні та світі.
9. Регіонознавство та краєзнавчі дослідження.
10. Соціологія та соціальна робота.


В рамках конференції передбачається  робота секцій за вищевказаними напрямками, детальний перелік секцій буде сформовано за результатами розгляду заявок учасників.

Робочі мови конференції: українська, російська

За результатами роботи конференції планується публікація наукових доповідей учасників.
Вимоги до публікацій:
Матеріали виступів направляти на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , в текстовому редакторі WORD (шрифт 14, Times New Roman, інтервал 1,5). Поля: верхнє - 20, нижнє - 20, ліве - 20, праве - 20. Сторінки не нумерувати. У правому верхньому кутку: прізвище і ініціали. Назва – по центру, заголовними буквами. Перелік літератури надається наприкінці статті у порядку згадування. Посилання наводяться у тексті у квадратних дужках. Обсяг матеріалу представленого у такому вигляді,  повинен бути від двох до п’яти сторінок. 

Учасники конференції які планують приймати очну участь і будуть зареєстровані на конференції - організаційний внесок не сплачують. Заочні учасники конференції сплачують організаційний внесок, який складає – 100 грн.
Організаційний внесок включає організаційні витрати на проведення конференції, видання програми і збірки матеріалів конференції та вартість пересилання збірника.
Організаційний комітет бере на себе зобов’язання щодо пересилання збірки матеріалів конференції усім учасникам.

Учасники конференції повинні до 18 грудня 2013 року відправити на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду :
1)    заявку на участь у конференції (зразок додається),
2)    текст доповіді,
3)    відскановану електронну копію чека про переказ організаційного внеску (для тих, хто планує заочну участь).

Оплата здійснюється через відділення чи термінал «Приватбанку» за наступними реквізитами:
Номер картки одержувача: 5168 7572 0156 2594

ОРГКОМІТЕТ
З питань конференції звертатися до: Пащенко Віктора Івановича, Тит Ольги Геннадіївни

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Контактний телефон: 066-574-8717

Зразок оформлення заявки

ЗАЯВКА
Прошу включити в програму та у збірник матеріалів конференції доповідь
Прізвище, ім'я, по батькові (повністю)
__________________________________________________
Науковий ступінь і вчене звання
__________________________________________________
Місце роботи
__________________________________________________
Поштова адреса, телефон (обов’язково)
__________________________________________________
Електронна адреса (обов’язково)
___________________________________________________
Секція наукової доповіді:
____________________________________________________
Тема наукової доповіді:
____________________________________________________